Fagbidrag

Æres den som æres bør

Fagbidrag 2017-12-15T09:12:40+00:00

Prisdryss

  • Publikasjoner omfatter redaksjonelt innhold, hvor tekst og bilder skal formidle et budskap. Dette gjelder både print og nett.  Juryen vil legge vekt på at aktiviteten har klart å skape positiv omtale, engasjert og påvirket målgruppen.

  • Reklame favner enkeltstående annonser, radioreklame, utendørs, reklamefilm etc., og kan også bestå av flere elementer. Denne kategorien skal premiere reklame som skiller seg ut i mengder av budskap og klarer å fange mottakerens interesse. Juryen ser etter smarte og nyskapende løsninger som gjerne får oss til å åpne øynene for hva en kampanje faktisk kan inneholde i 2017.

  • Visuell design omfatter logo, visuell profil og brukervennlighet, som forsterker bedriftens virksomhetsområde og profil på en god måte.  Vinner-jobben må ha sterk form og utførelse på flatene eller enhetene den er laget for.

  • Åpen klasse omfatter enhver kreativ markedsaktivitet, som ikke passer inn i de andre kategoriene. Det kan være en spenstig konkurranse, internkampanje, bruk av ny teknologi el. andre kreative tiltak som juryen mener peker seg ut.

Innsending av fagbidrag

Frist for innsending av bidrag er 18. desember 2017.
Pris pr. innsendte bidrag er 420,- eks. mva.

Alle bidragene vil bli promotert under arrangementet.

Innsending av fagbidrag
  • Steg 1
  • Steg 2
  • Steg 3

Informasjon om avsender